Lördag! :)

Aloha folk!
Har verkligen ingen lust att skriva men känner att jag är tvungen! :)
Igår vad jag och jobbade på salongen, höll på att göra rastaflätor på Johanna men vart inte riktigt klar så vi gjorde klart det idag också, jag tycker att det blev skitsnyggt! :)

Igårkväll så åkte jag och Kahlil till Bergshamra för att gå på en lokalfest, det var fett med folk där och inga kom in typ så när polisen kom så drog jag och Kahlil hem till mig och kolladen på film, myspys!
Kahlil sov ju över då så vi låg och slappade ganska länge sen var jag tvungen att dra till jobbet för att fixa klart Johannas flätor.

Jajja Idag ska jag bara vara hemma, är fett med seg men mamma hade iallafall köpt en Ben&Jerrys till mig och daniel, cola och annat göttigött! :)

Håret som blev över från Johanna tog jag med mig hem, tänkte fläta några på mig.. Några har låtsnat osv så ska lägga till lite fler bruna! :)

Imorogn blir det bio med pappa, Daniel och Kajsa. Måste ju se dendär 2012, den verkar ju skitbra! Så det blir det imorogn, det blir säkert myyys:)

Idag ville Demba träffa mig men jag pallar verkligen inte gåut:/  Och imorogn ville Milou träffas och leka också så vi får de hur det blir med allt! :)
Idag kom föresten isabelle förbi, skulle egentligen fika med henne men kände att jag ville fläta klart bara och sen dra hem. Men det går nya tåg så vi får göra ett nytt försök igen snart! :)

Jajja nu ska jag dricka coooooooooola, käka fett god glass och fläta framför en skön film! Vi kanske hörs senare om jag inte har hunnit slockna i sängen hehe:) Hörs sötnosar! KRAM Erica.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Du va jäääätte duktig gumman, blev skit nöjd :) <3

2009-11-15 @ 17:22:04
URL: http://juuhanni.blogg.se/
Postat av: Erica

hihi tack gumman!! :D <3

2009-11-15 @ 17:24:07
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/
Postat av: Blerina

Vad sugen jag vart på en sånm glass :D

2009-11-16 @ 16:04:35
URL: http://ballerinagold.blogg.se/?tmp=16101058
Postat av: Erica

hehe bara att dra till affären då"! ;)

2009-11-16 @ 16:26:39
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0