Måndag, upp och hoppa! :)

godmorgon era tröttpåsar!
Jag e själv en aning trött, gick iofs och la mig vid 10. När jag krypte ner i sängen igår slog jag på tvn och kollade på "låt den rätte komma in", den var på Canal+.   SATAN vad den filmen suger, fattar ingenting, den som verkar ha varit så poppis? Jag och pappa var och såg den när den precis kom ut på bio, men jag ville bara dra därifrån så vi gick när halva filmen hade gått. Nu när jag såg hela tiden så var det ju iallafall ingenting jag gick miste om, fifan! 

Satt nyss och funderade på om jag ska stanna hemma, är så jäkla trött men nu när jag är så duktig med jobbet så´ändrade jag mig! :) Kom precis ut ifrån duschen, ska snart börja fixa mig.. Tänkte fläta lite först, har tappat några så ska slappa lite till!
Men det är jäkla skönt att jag börjar 10 varje dag så att jag inte behöver gå upp vid 7 eller något, najs:)

Idag hoppas jag att någon kommer in och vill ha flätor, ska kolla om någon har kommit in i helgen som varit och kanske vart intresserad? ;D I hope so! Men nu ska jag slappa vidare nån timme eller så, jag skriver när jag ska dra hemifrån!

Juste, Yoshen var ju lite dålig i ett par dagar, men nu är han sig själv igen tackochlov för det! :)

Jajja ska pyysa heh KRAM Erica!



Vill du ha sånna här schyssta flätor? Kom förbi Hötorget, Uppgången näsmast Gina Tricot salongen heter som sagt ;



Vill du ha sånna här schyssta flätor? Kom förbi Hötorget, Uppgången näsmast Gina Tricot salongen heter som sagt ;



Kom gärna förbi och gör mig sysselsatt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0