Mihi höhö hehe haha

Tjääääbba!
Idag har jag klippt och fönat Casandras hår! Hon vart sketnöjd så då blev jag glad! :D Imorogn ska jag färga mammas hår osv..
Drog ifrån jobbet vid 3 typ.. är ganska trött nu men det har varit enbra dag!
Imorse när jag fixade mig så kollade jag på Håkanbråkan och josef haha! Osen på tåget så bah saaaaaaaaattt han mitt imot mig:O cooooolt ha? ;)
Och på vögen hem  så såg jag hon som spelar pippilåtta, fett najs hon är min idol typ! Jajja det var ruuuligt:)
Nu ska jag bara slappa sönder framför tvn! HAr verkligen tröttnat på data. Men vi hörs senare! KRAM
Tack Casandra för en härlig träff! Du är skön bruden:)

Haha garvar varje gång!


Kommentarer
Postat av: Denice

haha det blir aldrig tråkig hahah <3

2009-11-18 @ 16:35:19
URL: http://denicefatimajatta.blogg.se/
Postat av: Erica

haha nej! faktist inte, den e skönaste!

2009-11-18 @ 16:42:17
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0