Söndag feeling good!

Godmorgon!
Har precis vaknat efter lite för många timmars sömn, men det behövde jag nog!
Är mycket piggare idag än igår och hoppas på att kanske dra på bio med mamma om hon orkar. Hon var ute igår så vi får se om hon orkar ta sig till någon bio! :)
igår gick jag och lamig vid typ 8-9, sov några timmar sen vaknade jag vid 11 och kollade lite tv sen somnade jag om ganska snabbt.
Idag måste jag städa upp på mitt rum det ser ut som att en bomb har släpts här eller nåt. Så städa och sätta igång några maskiner med tvätt blir det till att fixa med idag! :)
Jag mår lite bättre idag med tanke på vad som hände i fredgas, ingenting hjälps av att man sitter och ältar den där skiten så nu ska jag försöka att bara tänka på min underbara mamma!

Nu ska jag sätta igång med städningen sen får vi se vad som händer. KRAM Erica.

http://photos-e.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2601/120/101/595594494/n595594494_1582620_7216757.jpg

Du kommer alltid att vara den som finns närmast mitt hjärta. Du är så jäkla underbar!

 


Kommentarer
Postat av: Mami <3

Tack världens bästa tjej. Jag älskar dig! Och jag orkar nog med bio idag =).

2009-11-22 @ 13:18:27
Postat av: Erica

jippi!!! :D:D Älskar dig!! <3

2009-11-22 @ 13:20:43
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0