Söndag, idag blir det bio jaao! ;)

Aloha!
Har precis hoppat i mjukiskläderna! Idag blir det bio med Pappa, bror och Kajsa vi ska se 2012 såklart! ;)
Dom hämtar upp oss hos mamma vid ca 5 sen hoppas jag att vi drar till Kista Galleria så jag kan flörta till mig lite kläder eller nått också! Moha;)
Igår slocknade jag i sängen vid halv 10, var supertrött så jag stängde av tvn och sussade lite!
Vaknade idag vid 10 typ, sketapigg gick upp och tog en cigg och käkade lite frukost och sen satte mig och flätade framför emil i Lönneberga, haha älskar dom filmerna!

jajja nu ska jag väll snart börja fixa mig, slänga på mig lite smink osv sen dra!

Satt nyss föresten och kollade på -The phantom of the opera-  en riktigt jäkla kass film så den dissar jag totalt! uschaa!  hehe:)

Hörs lite senarer när jag kommit hem ifrån bion så ska jag berätta hur bra filmen var! ;)
KRAM på er! Erica.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0