Söndag seg som satan! :O :)



hallojsan!

Är fett med seg idag, varit en jäkla lång natt!
Åkte ju till Hjulsta hem till Zaid.. Kvällen var väll sådär, mycket tjaffs om patetiska smågrejjer, fast det var iofs kul iallafall tycker jag, om man bortser ifrån all drama ;p Jag hade en trevlig kväll ialf! :) menmen tjaffs det är vardagsmat för mig så detdär har jag nog glömt bort imorgon! :)

Nu har jag precis kommit hem ifrån HeronCity, jag pappa och bror kollade på SAW 6, hoppade till ganska många gånger och dom filmerna är fett spännande så det var najs!

Jag kom hem vid 7-halv8 idag, gick då och la mig ett par timmar sen åkte vi iväg till bio.  Nu är jag fett trög i huvet, ska nog ligga och vila lite framför en film eller något!
Imorgon blir det nog bra på jobbet, har två st jag ska klippa då iallafall, very najs! :)
Ska nu hoppa in i duschen sen tapå mig slappisklädder och bara mysa sönder!
Nu säger jag hej för mig så hörs vi senare. KRAM Erica.

Kommentarer
Postat av: Zaid Al Jaderi

yess :)

2009-11-08 @ 15:53:21
URL: http://teiiz.blogg.se/
Postat av: Erica

:):)

2009-11-08 @ 15:55:57
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0