Tisdag- feeeeeeling good !

Aloha, har preis kommit hem från skuulan:D Imorse var jag osäker på om jag skulle dra till skolan men jag tänkte ne nu jääävlar ska jag sköta allting, det går ju så bra nu och jag har ändå bara skola en vecka och slutar vid 12 varje dag. Det är bara kämpa på! ;)
Idag på lektionen sa dom att Thomas (läraren) hade pratat om mig jätte mycket på lärarmötet, jag vart fett glad haha! igår sista lektionen var jag den ända som var på lektionen och dom tyckte jag jobbade jätte bra!
Idag var det samma sak så jag är helnöjd med mig själv! Sen gjorde jag ett prov med verb osv fattar ingenting av detdär men jag tror att det gick bra faktist:D
Och imorse fick jag sällskap med mamma på tuben, myycket trevligt! hon är så jäkla bra! Älskar dajjj!
Nu ska jag kolla på en barnfilm och fläta lite det som behövs! Är grymt mycket piggare iidag än igår.. Var lite sliten imorse men nu är det pörfa när man tryckt i sig medicinerna också:)  Jajja Hörs senare:)  KRAM ERica!


Kommentarer
Postat av: Carina

Bra kämpat Erica! Stolt och glad gör du mig! Älskar dig <3

2009-11-24 @ 14:44:33
Postat av: Erica

hihih"! älskar daaja! :D <3

2009-11-24 @ 14:51:37
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0