Torsdag

Jaa nu har jag precis kommit ut från duschen! Skönt:)
Jag var faktist kvar på jobbet till fyra.. höll på att fläta rebecka (en av tjejerna som också jobar där)
orkade inte skriva imorse heller.. eller tänkte inte på det.. Men jag drog till jobbet vid halv 10 som vanligt.. Tårkigt nog var det stömavbrått mellan Åkeshov och Hässälby så jag fick gå ÄNDA till åkeshov, en station.  Haha det var fasen jobbigt men sånt behöver jag ibland! Bara man har musik så löser sig allting så jag traskade på i hög fart! Kom till jobbet typ 20 min senare.

Idag efter lunchen så vart jag skittrött. Jag käkade föresten Pannkakor med sylt&grädde som det alltid är på Torsdagarna på Salens. Love it!
Menmen jag köpte två cola och tog en kaffe så då vart jag som ny igen ;)
Imorogn hoppas jag på att kunna få dit Johanna och fläta hennes hår. Hon skulle egentligen kommit idag men hade möte, så vi försöker oss på ett nytt tag imorgon! Óm inte hon kommer så har jag iofs Rebecka som jag flätade idag men det är ju inte lika roligt eftersom jag inte får betalt hööhö^^
Jajja nu sitter jag och väntar på maten är skithungrig! Men börjar bli lite pömsig igen så ska slappa i sängen med hundarna!

KRam hörs senare. KRAM Erica.


Kommentarer
Postat av: ROBBAN

haha värsta sööööööt :D

2009-11-14 @ 01:04:20
Postat av: Erica

haha tack:D <3

2009-11-14 @ 12:22:40
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0