Abiabo

Tjenis!
Har faktist inte orkat skriva för fem öre på bloggen men jag tänkte att du ärdet väl dags igen!
I Fredags vart det partajj hemma hos Robin i Närlunda, mycket trevligt!
På lördagen drog jag och mamma på en ålandskryssning med några st.
Innan kryssningen åkte vi till Upplandsväsby för att gå på Monikas bröllop (mammas barnddomskompis)
Vid 4-5 blev det att röra sig hemmåt och hämta våran packning osv.
Krysningen var skittrolig! Men man var ju lite seg dagen efter.. Men då piggades jag upp med att vinna 1000:- på en spelgrejj så hemresan var helt okej ändå! :)
Igår var jag hemma ifrån skolan men idag gick jag dit, som tur var så hittade jag en ännu ny salong, har ju inte funkat något vidare bra på dom andra.. Är nog jäkligt kräsen! Men men nu vart det iallafall en FrisörSalong i Hötorgets Tunnelbana som  verkar vara helt okej!
Idag på vägen hem från skolan (slutade vid 11) så hoppade jag av och babbla lite med Kahlil, vart typ bara fem minuter men vi får göra en längre repris i helgen.
Nu ska jag snart åka in till Fridhemsplan för att gå på ett möte med mamma&pappa, efter det ska vi till polisen och fixa ett nytt pass till mig. Måste tydligen ha ett nytt för att man behövde ha ett som var gilltigt ett halvår efter Thailand? Jag och mamma drar ju iväg och steker snart i solen, myys! Vi ska ha det så jäkla underbart! :) Men nu ska jag snart iväg så jag ska tapå mig lite osv. Jag lägger upp några bilder från kryssningen osv, inte så många men jag hoppas det duger! :) Kramen Erica!


                                                  -Jahapp, här har vi mig påväg på båten, överlycklig? :)-


-här har vi världens bästa flicka(Mamma) ska precis ta tuben mot slussen :)-


-Så avslutar vi denna bild på mig! -

Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

faaan va fint hår !!

2009-10-04 @ 18:07:13
Postat av: erica

Tack så mycket! :)

2009-10-04 @ 18:52:35
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0