Torsdag, imorgon är det Fredag ;)

Hejhej!
Igår var jag med Pablo helan dagen typ, jag åkte till skolan en snabbis bara och kolla upp Salonger vid datan. Hittade ingen tyvärr men jag gör nya försök!
Idag var jag med Pablo på morgonen, han sov över här igår, han drog ganska tidigt till skolan, jag började vid halv 11. När jag kom till skolan så gick jag till lektionen men där hade jag tydligen ingen lektion så jag gick runt och fattade inte vart jag skulle vara så sen gav jag upp och åkte till stan för att käka lunch med mamma.
Vi gick till Salens i stan, jag käkade pannkakor med sylt och grödde, så jäkla gott! Det är inte varje dag man får sån gormémat ;)
Efter att jag ätit med mamma så åkte jag hem till Ängby, när jag väl kommit hem (var galet trött) så märkte jag att min bror inte var hemma och jag hade ju ingen nyckel med mig. Så då fick jag åka ända tillbaka in till stan igen för att hämta mammas nyckel haha, SUCK! Men jag fick iallafall trösta mig med en twister.
När jag kommit hem för andra gången så deckade jag i sängen, var supertrött!
Jag sov väl till ca sex när mamma kom och sa att maten var klar. Nu har jag blivit pigg igen och kollat på en film precis jag kollade på -Mun mot Mun- Den är skitbra!
Nu håller jag på att ladda ner -Strandvaskaren- men det tar en jäkla tid, fattar ej varför.. Jajja nu ska jag lägga mig och slappa igen, tänkte hämta något att käka först och tag fram lite cola!
Jag skriver imorgon igen! Kramen, Erica.


Kommentarer
Postat av: Yvonnnne- Im the best so fuck the rest

coola flaskor och header !

2009-10-06 @ 20:50:57
URL: http://yvonnnne.blogg.se/
Postat av: erica

tackar så mycket tjejen! :)

2009-10-06 @ 21:03:34
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0