yiha!



Hej igen!
Nu har jag äntligen blivit lite piggare!
I Fredags var jag ju och firade Pablo sen åkte vi in mot stan, dom skulle på krogen så jag hängde med till Hötorget och sedan vände..
Jag ville åka hem till mamma i Ängby och sjunga Singstar, vilket var skitkul! Måste verkligen göra om det nästa helg!
Senare på kvällen ringde Pablo och ville komma över så jag var och skulle hämta fyllegubben med cykeln i ängbyplan, men när han väl skulle vara där så var han bara i Alvik så jag fick cykla hem igen.
Efter att jag varit hemma 5 minuter så ringde telefonen igen, då skulle han vara där typ om 5 min så jag fick cykla tillbaka igen. När jag väl kommit dit igen så ringde jag honom och undrade vart han var, då hade Pablo åkt en station för långt dvs Islandstorget så jag fick cykla dit istället. Aja där fick jag min träning för 2009 iallafall! :)
I Lördags var det ju bytes vecka så mamma, jag och Pablo åkte mot ekerö, där släppte vi av pablo och sen åkte jag vidare hem.
På kvällen vart det partay hemma hos mig, hade skitkul!
Först var det bara jag och Kahlil.. Vi satt och kollade på lite film och tog några groggar.
Efter ett tagb så hoppade vi i jacutzin och bara.. Pablo kom  väl vid 2-3 på natten kanske?
Aja jag hade iallafall skitkul!
Igår (Söndags) Sov jag hela dagen för att vi hade badat tills kl 6 på morgonen efter, snacka om att våra kroppar vart russin haha!
Idag har jag inte heller gjort mycket, mest bara slappat.. Har haft migrän typ.. inte konstigt ioförsig efter allt badande!
Aja nu ska jag gå och lägga mig, imorgon blir det skola kl 10 i ett par timmar! Nattinatt, Kramen Erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0