EN liten tillbakasyn från mitt dåliga uppdaderande på bloggen. :D

Några fler som håller med att jag måste rycka upp mig med bloggandet? JAG iallafall! Blir ofta att jag inte orkar men som jag sagt flera gånger, nu säger jag det igen. Ska rycka upp mig nu!
Jajja som senaste dagarna har jag varit välldigt trött.. I Lördags åkte jag och mamma upp till Värmland för att hälsa på våra släktingar. Ville egentligen inte följa med men var så illa tvungen, hade lovat henne helgen innen ^^ jajja det var superkul att träffa mina kusiner igen, och alla dom andra! Synd bara att jag var så jäkla trött.. Menmen dagen efter så åkte vi samma tripp till stockholm igen. Tog ca 4 timmar fram och tillbaka. Det var fett jobbigt men vad gör man inte för världens bästa mamma?:D

Igår sov jag nästan hela dagen. Senare kom min Milou och lilla Samuel hur så gjorde vi klart hennes hår och käkade och hade det riktigt mys bara! Var tyvärr välldigt trött så också så jag var nog inte det roligaste sällskapet menmen nu är vi iallafall helt klara med min sötnos flätor! - SKÖNT!

Idag har jag också sovit hela dagen.. Några småsteg har jag väll tagit när jag skulle röka och gå på toa.. Har faktist inte gjort ett skit kan man säga dom senaste dagarna! ;o Var ioförsig i Bromma för ett tag sen men men haha..
Jajja detta får vi ändra på!

På nyår var vi några här hemma hos mamma i Ängby. Hade en mycket trevlig kväll, kunde väl kanske varit trevligare menmen man får inte alltid det man önskar sig!


Imorgon ska jag och mamma åka och handla på citygross. Då får jag iallafall resa på arslet lite.. Sen skulle jag vilja festa till någon dag innan lovet är slut så vi får se när och om det blir:)

Nu ska jag upp och ta en cigg med mammsen så hörs vi senare ikväll. Det lovar jag! :D KRAM Erica.

Våran mysiga middag på Nyår,

Mycket trevligt hade vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0