Torsdag-Avatar med pappa&bror

Tjenis penis!
Godmorgon kan jag nästan säga. Jag vaknade nyss efteratt jag varit i skolan och stan. Gick upp vid halv 11 och drog ca 11 hemmifrån för att käka lunch med mamma. Ingen höjdar god lunch, vi käkade på bellmans i Hötorget. Sen åkte jag vidare mot skolan för att hämta busskort och matkuponger så nu har jag det gjort-skönt!
När jag kom hem var jag så jäkla suger på att sova lite, det är ju så sköönt! Men jag sover alldelles för mycket.. ska måste försöka att bli av med den vanan nu efter helgen varit.
Nu tänkte jag väll ta på mig kläder och lite smink, fläta lite och sen kommer pappa och hämtar mig och Daniel.
Vi ska se på Avatar i Kista ere tänkt, jag har resarveeat platser till en film som börjar kl 21;00. Lite sent men vi båda är ju lediga imorgon så det vart den bästa tiden :) Tyvärr blev det inte 3D Men jag hoppas på en kanonfilm iallafall!:D Pappa kommer vid 5-6 så då måste jag vara klar!
Jajjja skriver förmodligen imorgon om jag inte är piggelin när jag kommer hem vid 00;00 :)
KRAM Erica.
http://www.scifiscoop.com/wp-content/uploads/2009/07/avatar_eye_lg.jpg

Kommentarer
Postat av: Edvinkatharina

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-11-15 @ 08:56:04
URL: http://edvinkatharina.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0