You know that i love you

Käkade ganska precis mat, var superhungrig! Det vart kyckling&ris idag..
Nu väntar jag på att mamma ska åka och handla.. Har beställt godis när hon ändå är iväg höhö^^
Pratade med pappa idag också.. Jag har varit lite nere för att han inte hört av sig på flera veckor och sen var det mer än 3 månader sen som jag bodde hos honom. Ioförsig mitt egna val men han har inte brytt sig ett dugg kan jag tycka..
Jajja idag så kröp jag till korset och smsade honom om han ville gå på bio idag med mig och min bror. Han ringde upp efter ett tag, jag frågade varför han inte har hört av sig något? Då sa han "jaa men jag skulle faktist ringa dig idag".. I min stjärt säger jag då.. Jajja han hade inte tid idag iallafall så vi bestämde att det blir bio imorgon istället. Både jag och min bror vill kolla på Avatar så den filmer blir det vare sig pappa vill eller inte! :)
Denna veckan har jag varit välldigt slapp angående skolan.. Men jag kände att jag behövde det. Varit hemma idag och slappat och städat rummet.. Men imorgon tänkte jag först åka in till stan så att jag är där vid halv 12 så ska jag käka lunch med mamma sedan åka vidare till skolan för att hämta matkuponger och busskort. Efter det åker jag nog hem, ska byta löshåret som mamma köpte idag också, det vart inte riktigt den färgen som jag ville ha.. Så jag åker nog hem och fixar till mina flätor lite grann. Tänkte ta en sväng förbi jobbet också och prata lite med dom.
SNart börjar Halv åtta hos mig så jag tänkte lägga mig och kolla på det :) Hörs senare! KRAM Erica.


Kommentarer
Postat av: millepille

Du e fett med fiiin gumsilumms

2010-01-14 @ 00:06:40
Postat av: Erica

taack sötis:D

2010-01-14 @ 16:13:48
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0