hands up!

Aloha!
Igår skulle jag egentligen träffat Pablo och ta några öl.. Men jag var så jäkla trött så det blev en hemmakväll med godis och film istället.
Igår tänkte jaga tt vi skulle ta det idag istället men det känns inte rätt att dricka på en vardag.. JAJA även fast det är lov så vill jag inte det. SKulle inte kännas rätt!
Sen är han nog ganska sliten idag också så vi kanske kan ta det imorogn istället.:)

Igår sa mamma att om jag ville skotta lite så får jag jättegärna göra det.. Men jag vet inte om jag orkar svetta ner mig.. Jajja jag får se hur jag gör under dagens gång! :)
Nu ska jag upp och röka så skriver jag lite senare! PUSS

Fett söt! mihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0