Lördag=nackspärr. myyyys

Hellu!
Det vart lite partajj både Onsdag&Torsdag så igår vart jag hemma och samma sak gäller idag!
Måste trappa ner lite på ölen. Plus att idag har jag en j*vla nackspärr också! Kan knappt röra på huvudet och nu sitter jag med en stor halsduk. SUCK Jagsom ville ut idag menmen det är väll lika bra att jag har nackspärr så att jag inte kan gå ut...
Jajja solen skiner och jag sitter inne med en halsduk och kan inte röra mig.. Kan det bli bättre eller? ;)
Nu ska jag kolla på filmen -LEO- och försöka att lägga mig ner utan att börja grina. Imorse vid 7 så kom tårarna för att det gör så satans ont! Hoppas skiten går över snart så att man kan börja leva igen.
Hoppas att alla får en toppen lördag för det ska jag inte ha. Hörs senare PUSS
Slänger in lite bilder ifrån i Torsdags på bla mina hundar som gillar att mysa ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0