Måndag

Godagens!
ja, jag är förjävla kass på att skriva men har så mcyekt annat för mig nu när det är så bra väder osv..
Men nu slog det mig att jag kanske skulle skriva ett par rader!
Idag har jag hunnit med att jobba ett par timmar imorse och nyss drog Milou. Vi har legat och stekt lite på tomten men det är lite för kallt ute så nu sitter jag inne och ska kolla tv+måla.
Har börjat måla ige och det är ju superkul, nu målar jag en del också till folk jag känner för att dom tycker dom e så fina höö ^^ Ska lägga upp mina senaste bilder jag gjort under förra veckan.

Nu är min första kryssning (själv och en kompis) fixat. På Onsdag blir det partajj på Galaxy och vi kommer att ha det UNDERBART!

Jajja ska måla nu pösssvejs






Kommentarer
Postat av: Mathilda

Har du målat dom?<3

2010-06-10 @ 14:14:37
Postat av: erica

aop:)

2010-06-10 @ 14:57:01
Postat av: Gabriella

skit snygga och as coola!

Ha det bra :)

2010-08-17 @ 20:27:50
URL: http://gabriellasz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0