Morning!

Aloha barn.
Har inte orkar blogga på några dagar, varit rätt nere.. Förmodligen för att jag drack i veckan förra veckan, får fett med ångest då.. Så det får bli slut med det! Men nu mår jag lite bättre iallafall.. Tänkte åka till stan idag för att kolla på jackor och lite hår men känner inte att jag orkar det..
Igår så satt jag och flatade bort alla 1000 flätor jag hade typ, men nu är dom äntligen borta!
Sen åkte jag och mamma iväg ch handlade lite mat osv...
Snart ska jag köra ett step pass här hemma så kanske jag piggnar till lite men först blir det käk, en plinglåda! ;-)


Kommentarer
Postat av: Carina

Step-passet kommer få dig må bättre ;o) Älskar dig!!

2010-11-01 @ 12:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0