Fredag!

Aloha!
Nu har jag precis kommit hem ifrån bromma, jag mamma och min bror åkte iväg till Coop och handlade lite osv..
Har nyss käkat Mcdonals, mums!
Idag orkar jag inte göra någotning alls så jag blir hemma ikväll med mammsen och myser i soffan framför tv, vi var och hyrde en film tidigare idag, -Wallander-Tjuven- så det blir najs med lite slappisfredag!:)
Igår glömde jag bort att skriva men kan berätta vad som hände då,
var med pablo hela dagen typ, Nima var här också några timmar på dagen, vi spelade gh och det sög haha!
Senare på kvällen fick jag måla pablos tånaglar och noppa ögonbrynen haha, söt!
Han sov över här så imorse drog han till skolan vid nio men kom tillbaka igen för att han inte viste vart han skulle:)
Jag var med Pablo och Nima tills kl 12:00 och sedan åkte till skolan. Det var första dagen idag, var väl ingen hitt ,men det ska nog bli bra!
Imorgon  ska jag ju åka till pappsen igen i Stenhamra, har varit hos mamma nu en vecka så imorgon är det byte! :) Imorgon tänkte jag festa lite, på dagen runt 1-2 ska jag åka till Ekerö så får vi se vad som händer senare på kvällen!
Nu ska jag stänga av datan och bara slappa sönder. Kramen på er, Erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0