I still love you

Hejhej!
Igår var jag bara hemma, lovade pappa det.. Så jag och Yoshi låg och kollade på massa filmer och tog det lugnt bara.. Pappa var ute med båten med några kompisar.. Han har fortfrande inte kommit hem och skulle vilja käka lunch, men han har ingenting hemma :( Aja får väll vänta ett tag till..
Idag får vi se vad som händer om jag bara stannar hemma eller om det händer något kul ute, we will see :)
Nu har jag precis satt på Wallander-Hemligheten så nu blir det slapptime och vänta på pappa!
I Torsdags var jag föresten ute med Linneas båt, vi hade skittrevligt, men jag hade sagt till papa att jag lovade jag skulle vara hemma vid 12 men där svek jag han:/ Därför bestämde jag mig för att bara vara hemma igår.
Aja jag skriver igen lite senare! Kramen Erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0