Lev livet med en klackspark!


 Godagens!
Nu har det blivit mamma vecka igen så nu bor jag i ängby denna vecka!
Jag, mamma och bror har precis kommit hem från Barkaby, Daniel skulle kolla på en data så jag ville bara komma med och vara sällskap vilket var skittrist!
Igår målade jag och mamma våran "bod" hela dagen typ, tänkte att jag kunde hjälpa mamma med det så igår var jag igång nästan hela dagen. På kvällen stannade jag hemma jag orkade inte gå ut så jag slappade såklart framför tvn med alla hundarna! :)
Imorgon ska jag jobba första dagen på en Salong jag har fått från skolan, den ligger i vällingby så vi får se hur det kommer att gå! Jag börjar vid 9 och slutar kl 18:00, det ska nog bli bra. Jag kommer att vara i veckan en vecka i månaden och sedan vara på frisörsalongen, toppen!
I fredags var jag hemma hos Pablo hela dagen typ efter att jag slutade i skolan vid 11, jag åkte hem till pappa en snabbis för att käka bara sen skulle jag ut igen och gå på någon fest men jag struntade idé och åkte limosin med några inne i stan. När dom blev avsläppta där så åkte jag och Micke till Jungfrusund och hämtade upp pappa och några av hans kompisar, värsta röjjet det var i limosinen på vägen hem. Jag hade iallafall en superkul kväll!
Sen så Igår rensade mamma hela min data så nu är det som ny igen!! Har laddat ner lite filmer som jag tänkte kolla på nu också så jag säger tack för mig idag, Kramen Erica.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart laddar du ner filmer? :)

2009-08-31 @ 17:52:40
Postat av: erica

Tankafett.com :)

2009-08-31 @ 19:16:17
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0