Nu är vi på fel väg igen.. SUCK!

Hej alla! Nu har det äntligen blivit kväll, jag är supertrött efter en toppendag i stan med Linnea&Yoshi.
Jag gick hemmifrån mot tunnelbanan ca kvart över 1, skulle möta Linnea vid Brommaplan klockan halv 2.
Så i stan gick vi mest runt och kollade affärer och käkade m,m.  Mycket trevligt!
Nu har jag precis kommit hem, jag och Linnea träffade Albin i Ekerö så han lämnade mig hem med bilen, Tack!

När vi hade varit klart inne i stan så åkte vi hem till mamma i Ängby för att jag skulle klippa Linnea.. Men tyvärr så vart det ändrade planer.. Jag och mamma började bråka så jag åkte till pappa här i Stenhamra.. Så nu är jag trist nog inte välkommen hemma hos mamma ELLER pappa.. Imorgon säger dom att dom ska ringa sos och fixa en fosterfamilj..
Om dom skulle lämna bort mig igen för saken vi bråkade om idag så kommer jag nog aldrig att förlåta dom är jag rädd.. Förra gången kunde jag det för då förstod jag själv att jag hade gjort fel.. Men denhär gången var det inte mitt fel..
Aja jag hoppas att dom tänker på saken en gång till och inte gör det största misstaget i livet.. Skulle vara så synd att inte få vara med familjen..
Ledsen mamma för att jag är som jag är, men idag var det inte mitt fel.. Jag förstår att du fått nog.. Men man måste fortsätta att kämpa.
Jag skriver detta öppet för att jag vet att du läser bloggen.. Hoppas att du får dig en tankeställare iallafall.
Menmen nu ska jag ligga och mysa med Yoshi i sängen och kolla på Saw 2.. Jag skriver imorgon igen, Tack för idag Linnea, du är underbar! :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag får väl skriva öppet jag också! Det är inte gårdagens händelse i sig som är anledningen till att pappa och jag inte orkar längre. Det är ditt festande, ljugande och respektlösa sätt de senaste månaderna som är orsaken till det. Däremot så valde du igår att bara dra utan att meddela något till mig och i och med det så visade du mig väldigt tydligt att det inte fungerar att du bor hos mig. Så fort något inte passar dig så smiter du iväg. Jag ställde en väldigt enkel fråga till dig igår och du betedde dig som ett litet barn. Du säger att du är vuxen, men beter dig som ett barn många gånger. Jag har kämpat och kämpat i flera år så det är inte så att jag ger upp pga gårdagen.

2009-08-05 @ 08:27:20
Postat av: erica

Jag pratade med papa igår och han tycker inte att det verkar vara något större problem med mig nu.. Och ring inte han nu och skäll på han.

Jag drog igår för att du sa att om jag drar till pappa så behöver du inte komma tillbaka.. Jag vill bo hos pappa för du är alldelles för känslig att ha mig där

2009-08-05 @ 09:35:11
Postat av: Carina

Det du och din pappa säger till varandra är inte verkligheten, det tror jag nog att du vet också, det har du sagt några gånger. Jag har också insett att du inte vill bo med mig och det har inget med gårdagen att göra. Det är jobbigt att inte alltid få göra som man själv vill. Pappa har inte så mycket regler, för honom är det viktigare att han själv får leva ett fritt liv utan tonårsbekymmer. Lycka till!!

2009-08-05 @ 10:03:17
Postat av: erica

så du släpper mig nu? är det de du säger?

2009-08-05 @ 11:51:47
Postat av: Carina

Läs ditt eget inlägg:

Jag vill bo hos pappa för du är alldelles för känslig att ha mig där

2009-08-05 @ 12:42:47
Postat av: erica

okej.

2009-08-05 @ 13:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0