Onsdag yeas

Tjenixen!
Nu är jag somsagt hemma hos pappa denna vecka så det blir inte mycket data, så jag har inte skrivit något dom senaste dagarna.
Idag vaknade jag kvart över 7 och skulle iväg till skolan. Jag har galet sköna tider i skolan, har bara två lektioner och sen lunch om jag känner för det. Så idag slutade jag vid 11 och åkte hem till mamma i Ängby en stund, jag var galet trött så jag gick och snarka i två timmar, skönt!
Vid två tiden kom aly hem till mig, fast jag var så jäkla trött så orkade knappt göra något och åkte hem till pappa i Stenhamra någon halvtimme efter.
När jag kom till pappa så var jag inte ett dugg trött så nu har jag precis städat hela huset, diskat och tvättat några omgångar tvätt.
Nu har pappa precis kommit hem och Kajsa kommer snart så ska vi kolla på Män som hatar kvinnor. Jag har ioförsig redan sett den 3 gånger denna vecka men det är ju så jäkla bra!
Imorgon så blir det ingen skola för mig, jag och pappa ska åka in mot stan vid 07:00 och gå på ett möte så jag hinner inte komma dit, efter det får vi se vad som händer! :)
Nu ska jag logga ut från datorn så skriver jag imorgon igen. Kramen Erica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0