På rätt väg igen, love it!

Tjenamorsen igen! Ja jag vet, jag är jäkligt kass på att uppdatera bloggen, men nu är jag igång igen och ska försöka skriva regelbundet igen. Jag har varit hemma hos pappa i ca två veckor och hans internet har knasat en del. Nu är jag tillbaka hemma hos mamma efter mycket drama mellan oss men nu känns det faktist precis som förut om inte bättre!
Om man tittar tillbaka några månader så låg jag nästan alltid på mitt rum och kollade på en himla massa filmer och bara var för mig själv. Nu ska jag börja umgås med min familj igen! Dom är ju det bästa man har, så nu blir det ett ärligt försök igen och fixa allt till rätta igen!
Från och med 2 dagar sen så ska jag inte heller dricka mer än varannanvecka en dag, lovat mammsen och pappsen det annars blir det konsikvenser och det vill jag ej! Livet handlar inte bara om att festa, visst det är superkul men man måste ta hand om sig själv lite också. Så nu blir det nya Erica!
Igår  var det ju The Voice, hade tänkt åka dit men jag kände att jag hellre ville vara hemma och mysa med mamma, kom hit igår så jag struntade i det, vi hade det trevligt här hemma iallafall!
Idag hoppas jag på att det blir shopping med mamma i Stinsen (ett centrum för dom som inte vet)
Jag är jäkligt shoppingsugen så jag hoppas på det!
Nu i veckan har jag väl mest bara roat mig, jag har jobbat med pappa litegrann också för att betala av mina skulder, sen har jag varit ute med våran båt och myst i solen, träffat kompisar och festat en del. Veckan har varit superbra!
Juste, i Torsdags var jag Malin och Rebecka ute och skulle in till stan på 08, jag hade köpt öl och dom två cider, självklart kom två civilare och tog alltihopp, menmen det går fler tåg, öl är inte livet haha! Fast den kvällen gjorde jag bort mig rejält faktist.. Jag hade lovat pappa att vara hemma till kl 12 för det går knappt några bussar hem på vardagarna... Men jag sket som vanligt ide och drog på fest istället, det vart övernattning hemma hos Esmat med Malin och Musse då.. Aja den kvällen var grymt kul iallafall, så på det sättet ångrar jag ingenting..
Men som sagt nu ska det bli ändring! Ska få upp förtroeendet för mamma och pappa så att dom kan lita på mig nu.
Aja nu ska jag fortsätta fixa mig, har precis duschat en snabbis och slängt på mig lite smink och kläder!
Jag kommer att skriva senare ikväll också, ha en toppendag alla barn! Kramen Erica.

Kommentarer
Postat av: Mami <3

Jag hoppas verkligen att du gör som du skriver. Du måste ta hand lite om dig själv också!!! Och jag känner också att det är en stor förändring som jag hoppas håller i sig läääääänge!!!

Jag älskar dig, världens bästa tjej <3 <3

2009-08-16 @ 12:35:30
Postat av: erica

Ja jag lovar att göra mitt bästa, och det har du aldrig sett förut! :) älskar dig bästaste mamma! <3<3

2009-08-16 @ 12:43:56
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0