Schteeek i solen!

Godmorgon!
Idag vaknade jag vid halv tio.. Låg kvar i sängen en stund så jag skulle vakna till lite.
Nu har jag precis duschat och sla ut i solen och steka lite hade jag tänkt!
Igår köpte mamma en bok som jag ska börja läsa.. Jag vet (förvånad) är jag faktist själv.. Jag brukar aldrig läsa böcker men den boken värkar faktist vara intressant..
Senare idag vet jag inte riktigt vad som händer.. Nella ville träffas men hade glömt bort att jag skulle träffa Linnea, så vi får se vad som händer!
Ikväll får jag se om jag bara ska slappa hemma igen eller gå ut, we will see:)
Nu ska jag iallafall ut och steka med cola,musik och en skön bok!
Jag skriver lite senare idag! Vi hörs då, kramen Erica!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0