Tisdag!

Hejsan igen!
Igår glömde jag faktist bort att skriva..
Menmen igår var jag med Pablo och kolla lite film på förmiddagen, han sov ju över..
Sedan åkte vi till Brommaplan vid halv 3 för att jag skulle ta blodprover!
Efter det åkte jag till mamma i Hötorget, Pablo stannade kvar i Bromma för han skulle vänta på nån kompis..
I stan så handlade vi nytt hår till mig så nu e det finfint! :) Det blev blond med bruna slingor, skitfint, så igår när jag kom hem ifrån stan var jag hemma och fixade med håret.. på kvällen sattt jag och mamma och kollade på -När mörkret faller- skitbra film är det!
Idag vaknade jag först vid nio och kollade på lite film, Egentligen skulle jag ha träffat Andreas men jag var alldelles för trött för det.. Men vi bestämde oss för att träffas en annan dag och åka till Grönan hoppas jag på, måste ju åka Insane innan Grönalund stänger.. Jag har inte varit där en, det är väl ingen favoritplats men på Insane åker man ju upp och ner, Me Like!
 Idag jag var så jäkla trött efter att Pablo sov här, kunde knappt somna så jag la mig igen och sov till kl tre.
Runt 5 så käkade vi, mamma hade gjort köttfärssås och spagetti, mums! Sedan åkte vi till Vällingby för att se på -Sommaren med Göran-, den var väl bra men absolut inte vad jag hade förväntat mig, jag trodde att den skulle vara bättre, menmen den var helt okej! Haha till bion käkade jag frysta björnbär och en stor cola, det är livet typ! ;)
Imorgon får vi se vad som händer, hörde nått rykte om bra väder så det kanske blir playan för mig höhö!
Aja nu har vi precis kommit hem, jag tänkte lägga mig och mysa med hundarna och kolla tv så vi hörs imorgon! Ha en toppenkväll. Kramen Erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0