Måndag!

Aloha!
Då har det blivit Måndag.
Idag var det första dagen på Salongen i Vällingby, vilket inte var speciellt kul så jag gav upp efter en timme, men så fort jag kom dit vid typ tio i nio på morgonen så satt jag först och pratade med salongensägares man, vilket var trevligt men sen vart det inget mer än så. Jag fick sitta och läsa tidningar i en timme och efter ett tag så tröttnade jag och sa att jag ville åka och att jag inte tyckte det kändes något bra.
Nu ska jag försöka göra ett tredje försök med en Salong som Kajsa kände någon som jobbade där. Mamma ringde henne
idag så Kajsa ska kolla med den Salongen om dom kan ta emot en praktikant. Om inte det funkar så får vi se hur allt blir, då kanske jag försöker sattsa på ett annat yrke.
Jajja efter att jag varit i vällingby så drog jag hem och tog ut Yoshi, Molle och Kajsa sen drog jag vidare in till stan för att käka lunch med mamma och prata lite om Salongen kanske skulle kolla upp. Jag käkade Mcdonalds och mamma en Ceasar sallad och efter det åkte jag hem igen. Jag var supertrött så jag försökte sova precis när jag kommit hem sen ringde telefonen, Suck! Det vart inte mycket till sömn där inte! ;p
Jag försökte aldrig somna om så jag tvättade lite och städade litegrann på mitt rum, efter det så har jag laddat ner en film, The uninvited, skitläskig!
Igårkväll hade jag laddat ner filmen -The unborn- jag satte väl igång filmen kanske vid 10 men vågade fan inte kolla klart på den, grymt läskig så det vart att jag gick in till mamma och sov i hennes säng, haha vart ju jätte rädd. Aja det var najs att sova där, jag ville verkligen inte gå upp imorse så inatt har jag sovit grymt bra!
Eftersom att jag inte har fått reda något på Salongen som Kajsa visste så kommer jag att vara ledig
imorgon så då tänkte jag forsätta måla lite utomhus igen och hjälpa mamma litegrann! Pablo snacka om att vi kanske skulle ses också så vi får ses hur det blir. Kanske kan bli en och annan film också, jag älskar att kolla på skräckisar, bästa jag vet typ! :)

Juste mamma har föresten vunnit en Thailand resa så det kommer att bli Thailand för oss om nån/några månader, SKÖNT!
Måste bara fixa ihop 3000:- bara om pappa kan tänka sig betala 2000:- men det fixar jag lätt, eller hur Mamá? ;)
Jajja nu ska jag fortsätta att lata mig framför mina filmer igen haha!
KRAM Erica.

Kommentarer
Postat av: Mami <3

Jag hoppas du kan ordna så att du blir mitt resesällskap till Thailand. Försök att vara sparsam och jobba lite åt pappa så löser det sig nog!!!

Älskar dig!

2009-08-31 @ 20:11:42
Postat av: erica

hehe sjeeaaalvklart mamma:) älskar dig!<3

2009-08-31 @ 20:14:58
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/
Postat av: Linnsus

En salong som jag vet tar emot Praktikanter, som jag tyckte var rolig och bra är salong Weiss i alvik. Det finns en på alviks torg det är den mindre och sen en när man tar nockebybanan. :)

2009-09-02 @ 23:21:05
URL: http://kinghofyou.blogg.se/
Postat av: erica

haha vilket sammanträffande, har faktist också jobbat där, men tyckte inte alls om personalen så jag slutade ! ;p men tack för tipset! :)

2009-09-03 @ 14:57:39
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/
Postat av: Linnsus

Okej haha, vissa var ju lite som dom va men men :P

Så lite så! c(:

2009-09-03 @ 15:22:12
URL: http://kingofyou.blogg.se/
Postat av: erica

hehe precis, annars var det väll helt okej men nääe dom va bara för mkt;p

2009-09-03 @ 19:40:51
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0