Bad day

Hejsan.
Igår hade jag en sjuukt trevlig kväll, hadde väl kunnat varit bättre men men. Vi va hemma och mig några stycken och badade jacutzi, sen p nått skumt sett så hade dörren låst sig, vi har typ ett handtag med kod så man inte behöver ha nyckel. Det har hänt förut för pappa attdörren har låst sig och då slog han sönder en ruta för att klättra in, dum som jag är så gjorde ju jag samma sak igår..Så när jag skulle klättra in så halkade jag typ så mitt ben hamade på glaset som fanns kvar, nu har jag skärt upp hela benet typ och handen.. Imorse när pappa kom hem så fick han en chock typ, han sa vi skulle till akuten direkt så nu har jag sytt tre stygn på handen och 8 på benet.. Det gjorde så jäääääääääääääkla ont när dom skulle bedöva dom tog liksom spruter i hela skiten haha det gjorde så ont så jag grinade så jag skratta hahaha! inte kul nu blir det kryckor i nån dag och hoppas pån att det läker snart.. är fan handikappad nu, inte kul ;p
Men nu ska jag,pappa och min bror till restaurangen och käka. Jag skriver nog lite senare :) Kram på er! Erica.

Kommentarer
Postat av: roslinda

om jag var där skulle jag plåstra om dig TIIIHII

2009-05-27 @ 20:09:34
Postat av: erica

hah söööt du e :D:D

2009-05-27 @ 21:55:45
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0