Godnatt!

Hej igen! Nu har jag suttit vid datan i typ 3 timmar och försökt  komma på hur man gör när man ska "designa" bloggen, det tog en himla tid och är inte ens klar. Fast nu har jag iallafall fått till lite musik och lite annat :)
Mina ögon ser typ fyrkantigt nu så jag ska nog lägga mig i sängen och kolla på en film nu, är jätte trött!
Jag skriver imorgon bitti igen om vad som händer morgondagen! Ps, pajen va jättegod mamma hah :)
Här nedan är en bild på mig och mamma i gambia, underbar resa! Godnatt allihoppa nattinatti! / Erica.


Kommentarer
Postat av: Carina

Kul att du tyckte om pajen <3 Sidan blir finare och finare!!!

Älskar dig!

2009-06-01 @ 09:51:36
Postat av: erica

haha försöker fortfarande lära mig haah:D älskar dig mamsen <3

2009-06-01 @ 09:55:43
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0