Sista mötet

Hej allesammans, har varit dålig att skriva i bloggen tyvärr men nu blir det nya tag :) Idag hade jag mitt sista möte på maria ungdom, jag åkte fast för fyllekörning på pappas moppe för skitlänge sen och hamnade på sjukhus så jag och min familj har gått nån kurs eller något i månader. Så det var välldigt skönt att veta att det är över nu efter typ 30 möten! :D imorn ska jag träffa nellis och innan det ska jag jobba med pappsen:D



Imorgon ska jag gå upp vid cirka 9 och börja jobba stenhårt med pappa, (vi bygger om och river huset) han ska bygga två st hus så det finns mycket jag kan göra för att betala av mina skulder :D Men nu ska jag käka glass och kolla på fråga olle haha, skriver imorgon, kram på er! /Erica


Kommentarer
Postat av: Johanna

de är bra de jobba på ;) hoppas allt är bra med dig :)

2009-05-28 @ 16:22:21
URL: http://juuhanni.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha jag har ju skulder över öronen så är illa tvungen hehe:) ja då allt är toppen med mig, hur är det med dig då? :)

2009-05-28 @ 18:26:49
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/
Postat av: Stackarn

grattis pelmela<3

2009-05-28 @ 19:22:02
Postat av: Anonym

hoppas mötet gick bra :)

hur e de annars då?

<3

2009-05-28 @ 19:32:13
Postat av: erica

haha tack oskis :)

aa det gick toppen hah:D jodå allt är bara fins, vem edu ?;p <3

2009-05-29 @ 12:06:16
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0