Söndag

Hej alla barn!
är jeffligt dålig på att uppdatera bloggen men jag gör mitt bästa ;)
I fredags var jag hemma hos nella, det va jätte trevligt och hoppas på att vi gör om det! :)
Igår lämnade pappa mig hos mamma i ängbyplan så igår va jag bara hemma och softa med mamma , låg ioförsig på mitt rum och kollade skräckisar men det va mys :)

Idag vaknade jag väl vid halv tio kanske och började fixa mig och så, sen åkte mamma och jag till ängbybadet och solade sönder:D Va inte där så länge, vid 1 åkte vi nog tillbaka hem och la oss ute på solstolarna istället för att ge hundarna lite sällskap :) Nu börjar jag dock tröttna på solen har stekt hela dagen så jag ska väll snart hoppa in i duschen, efter det städa rummet sen lägga mig i sängen och slappa framför en film, köpte 3 st igår :) kommer knappt ihåg vilka det va men tror som heter 1=timber falls 2=doomsday 3=aligator eller nåtsånt, såg på timber falls igår den va sjukt bra så titta på den tycker jag:D

Men nu håller mamma på att göra paj till mig, henne och min bror hah så ska gå och hjälpa henne nu tänkte jag, jag skriver ikväll också hadet det en toppendag med sol& kanske bad? :) Love / Erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0