Välkommen till min nya blogg :)

Hejsan allihoppa! Det har ju blivit så populärt med att blogga, så jag tänkte väll att jag också skulle pröva på det!
Jaaså, Idag har jag varit inne i stan med mamma och letat efter en salong som jag kan praktisera på efter sommaren, vi var väl på kanske 6 salonger och alla tackade nej :(  Min skola har redan fixat en salong till mig som jag var och besökte igår, men den var jag inte nöjd med! Men nu har jag berättat att jag vill ha en annan praktikplats så jag får hoppas på det bästa att dom ska fixa en annan salong :)
Nu är jag bara hemma och har precis ätit middag, jag väntar på pojken.. Mamma var iväg idag och hyrde filmen "bröllopsduellen" så det blir väll till att kolla på den ikväll och mysa framför tvn :)
Ja det va väll allt för mig idag, hadet bra Kram på er. Erica

Kommentarer
Postat av: Denice

va den bra? filmen asså :) <33

2009-05-21 @ 15:26:11
URL: http://denicejatta.blogg.se/
Postat av: Erica

Nja sådär, hade väll förväntat mig att drt skulle vara lite bättre! :) <33

2009-05-21 @ 18:17:33
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0