Lördag, super! :)

Tjenispenis!
pigg som en gris asså! Vet inte när jag la mig igår men kvällen var faktist oväntat rolig!
Åkte bil ett tag, var i vällingby en snabbis också sen åkte jag och en kompis hem till mig och badade med ett par öl. Mycket trevligt! :D
Idag ska jag träffa Pablo som jag saknat mycket!
Pratade med pappa ganska nyss, det kanske blir  bio idag om han pallar, han borde vara ganska sliten haha! Vi fårse ur det blir.
Igår jobbade jag jäkligt sent! Drog vid 6 typ. Höll på att fläta Juliets hår (hon som äger salongen) Blev helt klara vilket jag aldrig trodde!
Vi skulle ju skriva en skyllt igår om att vi gör rastaflätor, det kommer nog bli skitbra, det var flera som kom in och var intresserade  samma dag som vi satte upp den, så jag kommer nog få mycket att göra hoppas jag ! :D
Han jag var med drog precis med bussen så jag ska nog sova lite så att jag är pigg ikväll! är superpigg nu så vi får se om jag kommer att kunna somna. Menmen jag hoppas att ni hade en trevlig kväll igår och hoppas det blir nåt liknande idag!
Saknar mamma, vill hem till henne nu :( Men måste väna till imorogn.. Jajja jag får hålla ut en dag till! :p
Vi hörs lite senare!  KRAM Erica



här har vi min underbara pappa! :)



Kommentarer
Postat av: Mami <3

Saknar dig också <3 Älskar dig!

2009-11-07 @ 10:43:13
Postat av: Erica

:D älskar dig! <3

2009-11-07 @ 11:32:41
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0