-.-.-.-

Aloha! Orkar inte vara inne på datan, håller faktist på att kolla på Asterix&Obelix, sketabra ju!
Kan berätta lite snabbt vad som hänt idag.
Åkte till jobbet som vanligt vid halv 10, käkade lunch med mamma på Salens och käkade Pannkakor såklart ;)
Vid två hade jag en liten date, myycket trevlig och söt kille! Hoppas att vi ska träffas igen (a) :)
När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen sen har jag typ bara käkat, nu håller jag på att locka håret till imorgon.
Idag när jag har jobbat har tiden gått jäkla fort! Har haft en trevlig dag !:)
Nu ska jag stänga av datan så hörs vi imorgon! Kramen Erica!


snabb skillnad, undra varför :/ hmmm :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0