11 dagar kvar!<3



Nu har jag fixat gardinerna, klippt en av alla tre hundarnas päls och tassar, käkat potatisbullar och kyckling, super gott! :D
Snart är det dags för att träna med mamma i Råcksta, ska bli jäkla roligt! Trodde aldrig att jag skulle palla träna mer men det är faktist skitkul!
Mamma ville ta en bild på min och Yoshi också, så här har vi den!
För er som inte vet så är det här min lilla rackare, Lillkillen heter Yoshi och är 75%Chihuahua och 25%Dansk-Svensk gårdshund!
SOCKERSÖT ellehur? Men han kissar&bajsar tyvärr fortfarande innomhus. Han kan inte komma ut från hundluckan så det måste vi lära honom snart. Det var blandannat därför jag sydde upp gardinererna, han släppte en och annan bajskorv på dom haha!
Jajja nu ska jag byta om snart, skriver igen innan jag drar! Kramen Erica.


Kommentarer
Postat av: Mami <3

Jag ser faktiskt två sockersöta filurer på bilden =)

<3<3<3

2009-10-11 @ 15:44:26
Postat av: Erica

Hihi där var du snäll :D <3<3

2009-10-11 @ 16:00:26
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0