<3

Shitt, dagarna går som på ett räls, snart är det dags för Thaialnd med mamma! Gud vad jag längtar, att komma bort från kalla Sverige ett tag och bara vara med mamma!
Jag kom precis ut från duschen och Käkat köttbullar&potatis efter ett jobbigt träningspass! Men roligt var det fast det var en annan instuktör, det första passet jag var på var faktist mycket roligare. Men jag får hoppas på att det blir hon nästa gång istället! :)  På Tisdag ska jag och mamma köra Step. Det tränade jag förut när mamma och pappa var tillsammans då vi alla bodde i Stenhamra. Det var faktist skitkul! Men sen orkade jag inte träfa mer, det fans flera anledningar till det. Aja nu ska jag testa det igen och se om jag kan börja köra det också så att jag ska få ännu finare kropp hihi;)
Nu håller jag på att fixa låtar till mp3n så jag har något nytt att lyssna på imorgon påväg till jobbet!
Juste, min gamla frisörsalong ringde igår fast tyvärr var jag ute och tog en cigg så jag missade samtalen men jag ringde upp igen när jag såg det, fast då hade dom stängt.. Vi hoppas på att dom ringer imorgon igen iallafall!
Det ska bli kul att jobba imorgon, jag älskar att vara i stan! :D
Nu ska jag fortsätta att leta låtar så jag skriver ännu ett till inlägg innan jag ska säga hej till kudden. Puss på er! /Erica.



Kommentarer
Postat av: Mami <3

Go girl!!!! Jag ser också verkligen fram emot Thailand med dig. Bort från kalla och mörka Sverige!

Älskar dig <3

2009-10-11 @ 19:15:10
Postat av: Erica

vi ska hadet så bra!! :) älskar dig!! <3<3

2009-10-11 @ 19:19:12
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0