"Gamla" bilder på mig! :)

Nu har jag äntligen kommit till mamma!
När jag var hemma hos pappa vart det ett jäkla tjaffs innan pappa skulle lämna mig hos mamma om varför jag inte ville vara där osv. Sen när vi kom till mamma så vart det ju samma visa igen, och jag har såklart alltid rätt när det gäller pappa och mig, oftast ;)
Jajja nu kom jag precis ut ur duschen, tagit en cigg med mamma och packat upp alla kläder osv igen!
Någon ville att jag skulle lägga upp några gamla bilder på mig, tyvärr så har jag rensat datan för inte så jätte länge sen, men jag ska kolla runt lite vad jag kan hitta! :)
Jag har haft alla olika utseenden, jag älskar att variera och ändra stiler osv så kommer nog se lite olika ut på alla bilderna om man jämför ;p


Oh herre! Hittade massa gamla bilder nu, eller ja dom är typ inte gamla, dom flesta bilderna är nogfrån det senaste året. Men på alla bilder har jag bytt utseende typ hehe, Varshuugu och titta!

 

 

Vi avslutar med denna gulliga flicka! ;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Roxanna

första bilden är skit snygg ! :)

2009-10-21 @ 18:24:32
URL: http://blondinbarbiew.blogg.se/
Postat av: Erica

hihi taack! :) <3

2009-10-21 @ 19:11:11
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0