Onsdag imorgon blir det Thailand med mamma! <3

Hejhej!
Har inte haft en tanke på att skriva men nu satte jag mig vid datan så då kör jag några rader! :)
Idag var jag i skolan två st lektioner, helt värdelösa fick inget gjort och alla bara snackade men men jag hämtade mina rikskuponger iallafall som jag ska ha när jag kommit hem ifrån ifrån Thailand.

Snart så kommer Linnea också och ska hämta min lilla Yoshi:(  Hon ska vara hundvakt medans jag är borta men det känns bra att jag valde henne, hon klarar nog av det där! :D  Kommer sakna han fetans mycket bara men jag vet ialf att han kommer ha det bra medans jag är borta! :)

Juste, vem tycker inte att det är snyggt med stora läppar? Jag ska fan förstora läpparna såfort jag bli 18, inte för att Kissie har det utan för att jag tycker det är sketa snyggt. Ska absolut inte göra så att det blir överstora men stora ialf! :)


KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0