Dramakväll igår.




Godmorgon.
Jaa, vilken jävla sketen kväll det blev igår, i början var det kul sen vart det dramakväll. Visst jag tycker det är kul med sånt till en viss del men inte när tjejer börjar hacka på ens ögonbryn, kalla en hora, byxor osv. Jäkligt patetiskt tycker jag.. När jag skulle hem ifrån killen jag var hos så hängde två sketna brudar efter och skämde bort sig själva hela vägen till alvik sen hoppade jag av tåget och tog nästa, suck säger jag bara!
jajja idag är jag jäkligt sliten jag kom hem vid ca 6 imorse, men nu är jag faktist pigg:)
Ska snart börja städa rummet och packa ihop lite grejjer och sen åka hem till pappsen i Stenhamra!
Inte så jätte sugen på det menmen mamma måste få lite egen tid hon med!
+Nu är det bara 3 skoldagar kvar sen blir det Thailand! JIHA! ;)
Synd också att igår jag sa hela kvällen, idag ska jag inte hålla på och tjaffsa osv, s blir det en jäkla dramakväll av allting! Menmen jag visste att jag inte funkar ihop med vissa tjejer så dedär är det bara att ta med en klackspark och gå vidare.
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig, sen sätta igång med städningen. Jag skriver igen när jag kommer hem till pappsen! :) K R A M

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjejer som hackar på en är bara avundsjuka för att dom själva vet om att dom aldrig kmr kunna bli/se bättre ut :)

2009-10-17 @ 12:42:41
Postat av: Erica

Jo jag vet, tyckte så jäkla synd om dom.. Menmen haha, tack för din kommentar, vem ärdu?:P

2009-10-17 @ 12:44:41
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0