Efter träningspasset!

Japp, nu har jag precis kommit ut från duschen. Är HELT slut! Jag kom hem för ca 20 min sen kanske..
Asså idag har jag gjort det mest jobbiga på flera år typ. Men det var jäkla kul att träna igen.. I början skämdes jag av alla röreelser men jag hängde på lite mot slutet. Så nu har jag bestämt mig för att träna 2-3 gånger i veckan med mamma. Jag kommer bli så jäkla mycket piggare och gladare! Just nu, det går i olika perioder så kan jag vara super lat och bara jäsa i sängen framför tvn, andra perioder kan jag knappt sitta still. Men nu jäklar ska jag börja röra på mig! Jag skrattade väl mig mest igenom hela passet så det där gör vi om, RIGHT mammsen? :) Sen får vi se om jag får en såndär jobbig träningsverk som jag aldrig har upplevt höhö ;)
Imorgon blir det som vanligt sovmorgon, jag börjar kl 10:00 varje dag så jag ska stiga upp vid 08:30!
Nu ska jag fixa till i min garderob, det ser ut som att nån har sprängt den så nu blir det till att vika kläder sen slänga mig i sängen och glo på något bra program eller någon film! Vi hörs imorgon - Fredag - ;) Kramen Erica.

Kommentarer
Postat av: Mami <3

Ja, nu jävlar kör vi så det ryker. Hoppas du kommer igång med träningen. Du kommer må så mycket bättre!!

Älskar dig!

2009-10-08 @ 20:17:25
Postat av: Erica

yess!! :):) älskar dig<3<3

2009-10-08 @ 20:30:05
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0