Frågor+Svar!

Hur bor du: Varannan vecka mamma/pappa
Brukar du komma i tid: Nja inte direkt, beror väll på vad jag ska göra.
Hur lång är du: 1,68 cm

Kan du laga mat: Hell yeah!
Vad jobbar du med/pluggar du: Frisörlinje, Hantverksakademin
Vad har du på dig just nu: Stor  t-shirt och ett par trosor bara hehe:)
Har du någon fobi: Nej, inte vad jag vet iallafall.
Hade du en bra kväll igår: Absolut INTE!
Vilket är ditt senaste inköp: Cola som vanligt
Din favoritdryck på morgonen: Cola
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, den lilla sömn jag fick var i min egen säng;)
Vad hade du sönder senast: Kommer inte ihåg asså:/
Vem snackade du med senast: Pappa som precis skulle ta limosinen till stan haha:)
Varm favoritdricka: Ingen
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola
Alkoholhaltig favoritdricka: Öl
När gjorde du senast något riktigt dumt: Igårkväll tror jag, men ingenting jag ångrar.
Saknar du någon just nu: Nån saknar man väll alltid.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara tyst, med mig ska man prata!
Någon jag stör mig på: Brudar, har svårt att förstå mig på dom/oss haha ;o
Intressen: Festa, resa och slappa hemma är en favorit också.
senaste person du kramade: Mamma, när hon lämnade oss hos pappa idag :)
Senaste person du ringde: Malin var väll det.
Senaste person som ringde dig: Macon, han bombar min mobil, måste ha ljudlöst nu haha!
Vad drack du senast: Cola
Vill du ha barn: Ja det tror jag väll :)
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja, då blir jag 18, då börjar livet!
Har rakat dina ben någon gång: Haha aa!
Är du sugen på något nu: Cola, men det har jag ju:)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 2 st kanske.
Använder du hudkräm: Nej, men ansiktskräm.
Attraheras du av män med skägg: Skägg och skägg, jag vet inte haha det ska vara stil på rakningen isåfall!
Micro-pop eller poppa själv: Inget utav det.
Brukar du baka: Nej händer välldigt sällan.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Absolut, jag har allt jag behöver!
Vilken låt lyssnade du senast på: Vet inte namnet på den men en jäkla bra låt iallafall!:)
Har någon annan sovit i din säng inatt: Molle, Kajsa och Yoshi, alla hundarna! :)
Vad tycker du är äckligt: sketna brudar.
Har du pengar på mobilen: Nästan alltid.


Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? Stjärt typ höhöh :)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ingen för tillfället.
Var köper du dina matvaror ifrån? Citygross, konsum eller ica?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Det beror på vilket sammanhang det är ;p
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En shoppingtur med kläder och annat smaskens!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Säkert, ingenting jag lagt på minnet.
När var senast någon stötte på dig? Idag påväg till konsum typ
Vad åt du till middag senast? Rövben och potatissallad.
Kan du vissla? Nej..
Tittade du på tecknat när du var liten? Alltid, Still do!
När flög du senast? Några månader sen typ
Pratar du några andra språk? Engelska bara, mer än så orkar jag inte få in i skallen..
Har du gråtit offentligt? Självklart.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Har några tattos redan, men fler skulle inte skada!
Vad har du med dig in på bion? Cola
Vad har du för väder? Det är kväll, så kallt och regningt typ, jag håller mig inomhus idag! :)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Syslöjd eller hemkunskapen.
När sov du senast på golvet? HAHA, det händer inte ofta, vet inte om jag gjort det någongång ;o
Vilken är din favorit drink? Om man kan kalla öl för drink så blir det öl såklart!
Gillar du din boendesituation? föredrar att vara hos mamma i Ängby, så långt bort när man är hos pappa
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Ganska många tror jag.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Olika, det går i perioder
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Mycket ofta.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18!
Tror du på liv på andra planeter? Ja det gör jag faktist, kan väll inte bara finnas vi va?;p
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ta nya tag, allting löser sig alltid!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Lätt!
Tycker du om att krama folk? Ja, mysa är ju jäkla mysigt;D
Äger du en digitalkamera? Har kamera i mobilen, skulle inte gröra något om jag hade en digital också.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Det är några st, men jag är dålig på namn så vet inte vilka:P
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej är själv likadan.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Wtf? verkligen inte
Är du mörkrädd? Ibland kanske
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, läppglans & busskort.
KLART!


Kommentarer
Postat av: ma

2009-10-17 @ 18:51:17
Postat av: Mami <3

Här måste jag såklart kommentera lite =)

Har du någon fobi: Nej, inte vad jag vet iallafall.

Vad hade du sönder senast: Kommer inte ihåg asså:/

Jo, du hatar spindlar så det är en fobi tycker jag.

Du har haft sönder tavlor och ett fotografi.

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa.

Om du inte fått pengar av pappa idag så var det av mig igår kväll.

Saknar du någon just nu: Nån saknar man väll alltid.

Ok, jag saknar dig iaf..

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Absolut, jag har allt jag behöver!

Skönt att höra!

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Syslöjd eller hemkunskapen Fel svar, det var på högstadiet;o)

När sov du senast på golvet? HAHA, det händer inte ofta, vet inte om jag gjort det någongång ;o

Jo, jag har sovit med dig på golvet några gånger...

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ta nya tag, allting löser sig alltid!

Bra där, men man måste kämpa också. (Och det gör du). Det hänger på en själv helt enkelt!!

Love you!



2009-10-17 @ 19:01:32
Postat av: Erica

Haha dedär har du ju rädd i ioförsig!;)

Älskar dig mamma!<3

2009-10-17 @ 19:51:36
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/
Postat av: Erica

rätt'

2009-10-17 @ 20:03:14
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0