Framme i Thailand!<3

Hej allihoppa!
Nu ar jag och mamma i Thailand!
Resan var bekvam och det gick skapligt fort! :)
vi kom fram i Bankok vid 6 typ. Da gick vi och kakade lyxfukost osv.  Jag visste absolut inte att det skulle se ut sahar!
Idag har vi varit och shoppat inprincip hela dagen. Vi la oss en stund efter frukosten och vaknade vid 14:00. Sen borjade vi fixa oss och akte till ett stort shoppingcenter. MBK heter det.
Dagens shopping blev;
-Bla linser, mycket billigare har en hemma! Har ju precis fatt mina bruna linser men priset skillde en del.
-2 st trojor, skitsnygga!
- En vaska med ett band runt med en rossett i "leopardtyg" och jeanstyg.
-ett armband
- Halsband med en rosett
- En jatte sot "kofta" vit med fuskpals typ.
- En mineralfondation, puder.
- En skitcool fondation som e vit forst sen blir det din hudton, skitlackert!
- En troja med monster typ.

Kommer inte ihag mer, har sakert glomt nagot menmen :) Ar jatte nojd efter dagens shopping! :D

Ja eftersom att det har verkade vara ett lyxhotel sa kommer jag att logga in nagra gonger imorgon och blogga lite. Vi har storsta frukosrbuffen, gratis data, skitschysst rum med morgonrockar,tofflor och hela baletten!


Mamma fragade om dom kunde fixa en bil till oss nar vi ska vidare till Koh lak sen om tva dagar till flygplatsen, hon ba.. Okej ni vill ha en limosin va? haha Fett najs!
Idag till frukost kakade jag gravad lax, Nutella, kyckligkorv typ, juice och ommelett!
Imorgon ska vi testa den andra frukostbufen som ligger langre ner.
Jajja nu ska jag snart sova, ska ta en cigg forst sen hoppa in i duschen. Klockan har e nu 22:00 och det e ju en dag imorgon ocksa! Da skulle vi till nagon marknad! :)
Hors imorgon! Ha en toppenFredag! :)


PS; lagger upp bilder imorgon, nu har vi bara tagit 3 st som inte var sa bra! Sa imorgon blir det pics! :)KRAM Erica!

Kommentarer
Postat av: ida grannen

Har du kommit hem? oj vad brun och fin du har blivit jag är faktiskt litte avensjuk.lyllo dig men jag ska till thailand i 2 veckor i allafall men gud vad ag längtar dit och så klart jag längtar till dig min förebild! kramisar ida

2009-11-08 @ 08:21:23
URL: http://eriabringmyr.blogg.se/
Postat av: ida grannen

juste åååååååååååååhhh dina flätor du är alltid så fin

2009-11-08 @ 08:24:49
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/
Postat av: ida grnnen

kan jag få din msn?

2009-11-08 @ 08:26:44
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0