Lördag-Shleten!

Godmorgon! Nu har jag precis vaknat efter en lååång kväll igår. Jag tror att klockan var runt 4 när jag bestämde mig för att sova.
En tråkig sak som hände igår att det aldrig vart någon singstar med mamma. Jag var med två kompisar i mitt rum hela kvällen/natten typ. Men som tur var så kom Ewa hit så hon och mamma ylade hela kvällen haha!
Jag hade jäkla trevligt igår iallafall, men som sagt.. Idag är jag ganska sliten. Nu börjar jag väll piggna till lite!
Idag hoppas jag på shopping med mamma och bror, men vi fårse vad dom orkar.. Mamma är nog också ganska sliten kan jag tänka mig hehe:)
Jajja nu ska jag locka håret med folie och plattången, det tar en jäkla tid men jag ska visa resultatet när jag är klar! Många frågar hur jag gör dom, så jag ska berätta det sen! :) Som sagt nu blir det locka hår framför tv och kolla på Spy Kids 2 på 5an  ;)
Kramen, Erica!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar ditt hår !!

2009-10-10 @ 16:14:50
Postat av: Erica

haha tack så mycket!! :)

2009-10-10 @ 18:44:21
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0