Lördag

Aloha!
Nu har jag precis kommit hem till pappa i Stenhamra. Varit hos mamma i veckan som varit så nu var det byte!
Känns mycket bättre att bo hos mamma, pappa bor så jäkla långt bort.. aja igår var jag i Brommaplan på nån "chillfest" typ.. Det var ganska kul förutom massa drama, men det dög iallafall.. Jag vart ganska så dragen så idag är jag en aning sliten. Ikväll får jag se vad som händer, om det blir utgång eller bara slappa hemma med hundarna, we will see! :)
Idag har jag varit med pablo på morgonen, han sov över igår. Vid 12 åkte jag och mamma till Vällingby för att gå på bio. Vi såg -Flickan som lekte med elden- Den var absolut inte lika bra som en första flmen menmen den var sevärd iallafall :) + att jag fick en tröja av min söta mamma :)

Nu har jag precis duschat och ska klä på mig och gå ut och jobba lite. Ska betala av massa skulder till mammsen och pappsen. Jag skriver lite senare! Kramen Erica :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0