Måndag

Godmorgon. Nu sitter jag på bussen påväg till jobbet. Jag missade min buss så jag kommer att komma lite senare. I lördags gick jag ut, viste ju inte om jag skulle det men så vart det:) först gick jag upp till restaurangen i stenhamra för att vänta på bussen. Det var mycket trevligt, efter det gick jag hem till en kompis, vi satt och kollade film, efter någon timme tog vi taxi, jag hoppade av i svanhagen för att gå på fest. Kvällen var super så jag var ganska sliten igår. Hela söndagen låg jag typ bara och kollade på filmer, mys! :) idag kommer jag inte att jobba så länge, jag ska äta lunch med mamma vid halv 12 och efter det ska jag på ett möte vid halv ett i fridhemsplan. Efter det ska jag nog bara hem till hundarna och mysa. Jag skriver lite senare, snart a jag i bromma och ska ta en rök sen tuben:) kramen erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0