Myyyspyyss

Äntligen kväll.
Idag har jag slappat en jäkla massa! Men på eftermiddagen kom jag igång med att sätta i gång några maskiner tvätt, sen så har jag lagat spagetti och köttfrärssås till mig, pappa och bror. Efterdet så diskade jag en massa!
Nu tänkte jag sätta igång med att fixa naglarna och kolla på tv sen säga hej till kudden! :)

Imorgon ska jag nog åka med pappa kl 08:00 och tamed mig hundarna och assor av kläder för att åka till mamma, sen fixa mig och sedan dra till jobbet! Det blir nog så, kommer inte orka att åka tillbaka till Stenhamra igen.

Juste, jag tog bilder på tatueringarna men det var inte helt lätt att få in dom på bloggen. Jag ska försöka fixa et imorgon när jag kommit hem till mamma! :) Vi hörs imorgon. Kramen Erica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0