Onsdag!



Aloha!
Har tyvarr inte orkat logga in pa datan, har haft massa annat for mig! Menmen nu e vi iallafall i Kaoh Lak. Vi flog hit ifran bankok.
Nu har vi precis blivit klara med smink och klader och klara for utgang!
Tankte lagga in lite bilder som vi tagit. Det blig nog battre an att jag skriver. svart nar det inte finns dom sista bokstaverna. Menmen har kommer dom! :D


jag pa restaurang, trojan jag har som e svart e ny, skitlacker!





"Trojan" till vanster e till lilla hunden Yoshi, var tvungen att kopa den! Visst e den sot?!?!
Sen en vanlig tshirt med luva och ett par sota tofflor med rosetter! :)



Ja, jag ville oska massa latar at mamsen, hade tagit ett par ol haha! Skitkul kvall! :)


Hinner inte lagga in mer, horrs imorgon ! KRAM <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0