Onsdag

Hej igen!
Nu är det kväll, dagen har varit helt underbar, varit på topp hela dagen faktist. Jag har inte varit utråkad en ända gång, skönt! :)
Idag åkte jag hemmifrån pappa i Stenhamra vid 08:00, pappa skulle bara lämna limosinen på en verkstad så jag följde med så att han kunde lämna mig hos mamma med alla hundarna. Jag hatar verkligen att åka med 3 hundar på bussen, alla stirrar, dom skäller, usch!
Jajja, jag kom väl hem till mamma ca 09:00. Då började jag fixa mig, slänga på mig smink och kläder sen drog jag till tunnelbanan efter en halvtimme.
När jag väl kommit till jobbet så gick jag upp och rökte, då visade det sig att jag hade glömt att ge hundarna mat och öppna hundluckan så jag fick åka tillbaka igen ^^ vilket inte var så jobbigt.
När jag kom tillbaka blev det lunch med mamma i Kungshallen, efter det så jobbade jag i nån/några timmar. Vid 3 åkte jag till Höglandstorget för att prata med min gamla Salong jag jobbat på -Salong Weiss- Jag ville kolla om dom ville ta emot mig, jag har inte så jätte mycket och göra på Salongen jag är på nu. Dom verkade faktist intresserade och skulle ringa igen denna vecka efter nästa!

Idag när jag kom hem så hoppade jag direkt in i duschen, sen när mamma kom hem så vart det citygross och handla. Jag ville så gärna handla för nu har dom fixat såndär klicksak haha! Jag har alltid velat göra det så idag fick jag det, Yeye, efter det la jag mig i solariet och stekte lite dagarna innan Thailand! :)

Nu är jag jäkla trött och ska slänga mig i sängen framför tvn. Jag skriver imorgon igen, kramen Erica!


Kommentarer
Postat av: Mami <3

Jättekul att du börjat skriva oftare nu. Och min dag har också varit underbar!!

Älskar dig!!

2009-10-07 @ 21:06:21
Postat av: Erica

Jag vet, det är kul tycker jag med. Det kommer nog bli roligt sen när man kollar tillbaka på allt:)

Älskar dig!!

2009-10-08 @ 09:26:52
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0