Slappislördag :)

Jag vaknade precis, nu är jag mycket piggare! Har sovit ett par timmar.
Förut var jag och pappa uppe och handlade så jag fick glass och två dvd filmer, idag ska jag bara slappa och mysa med hundarna och dricka cola!
Nu börjar Paris Hiltons BBF, ett jäkligt patetiskt program men det är ju iallafall unerhållande! :)
Så nu ska jag slappa sönder och efter programmet ska jag sätta på en av filmerna jag fick, jag käkade precis middag, revbenspjäll och potatissallad, idag fick jag bestämma maten höhö :)
Vi hörs senare, ha en trevlig kväll alkisar! ;)
ÄLSKAR DIG MAMMA!


Kommentarer
Postat av: Mami <3

OCH JAG ÄLSKAR DIG ERICA!!! Nu är det bara 5 dagar kvar...

2009-10-17 @ 18:04:08
Postat av: Erica

Ja, ha en superduper trevlig kväll nu, jag blir hemma och slappar så du kan slappna av och ta över dansgolvet ikväll haha!

Vi ska ha det så jäkla bra, jag längtar som bara den! Älskar dig världens bästa!

2009-10-17 @ 18:10:24
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hade en supertrevlig kväll. Dansade som sjutton med Ewa och Kajsa, vi ägde dansgolvet ;-))

2009-10-18 @ 14:59:33
Postat av: Erica

Hahaha jo jag hörde det! Vart ganska tagen hahaha!

2009-10-18 @ 15:13:44
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0