Söndag-Pigg som en gris tööp!

Gomorgon!
Jag vaknade typ förr 40 min sen, idag är jag superpigg och det är jäkla skönt! Jag är glad att jag bara var hemma igår och la mig när jag behövde, ibland har jag lite hjärna att tänka med iallafall! :)
Vaknade dock några gånger inatt efter att Kajsa kom hit vid 4, hon var lite packad och sen skulle hon in till pappa som låg och sov. Då blev det massa prat om hur kvällen varit så då vart jag lite irriterad och bad dom sova höhö ;)
Jajja var precis ute och rökte, solen skiner och jag är pigg som en gris.
Idag får vi se va jag ska hitta på, tänkte typ börja fläta håret men jag vet inte, kanske ska vänta med det till Thailand..
Nu ska jag iallafall kolla på film och mysa med hundarna! Jag ska kolla med pappa sen också om han har något jobb åt mig så att jag blir av med mina skuler någon gång! :) VI hörs senare under daen, KRAM
PS; Läs gärna dom andra inläggen och skriv gärna några rader! PUSS!

We love fashion right?;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du saknar hår, ligger runt, dricker cola till frukost och kommer försent till skolan. Right...

2009-10-18 @ 13:04:36
Postat av: Erica

va`?

2009-10-18 @ 13:43:53
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/
Postat av: amanda

fin blogg <3

2009-10-18 @ 14:24:10
URL: http://amkh.blogg.se/
Postat av: Erica

Tack så mycket tjejen!! :)<3

2009-10-18 @ 14:26:59
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0